Selasa, 19 Mac 2013

APE LAGI YANG ZAMBRY TAK BAGI PADA RAKYAT???


Hellooo uuoolsssss..hari ni kite nak story pasal MB Perak ..confirm korang kenal siapa kan..Dato' Seri Diraja Dr. Zambry bin Abdul Kadir..ni lah MB yang patut dihormati dan disayangi oleh rakyat diperak.  Kalau nak dikira dari tahun 2008 sampai sekarang ni haa uoollss..ape yang beliau tak pernah bagi kat rakyat..haa!cakap laa..cakapp..ade tak?


Ramai yang cakap pada kite berdasarkan soalan yang ditujukan kepada para penduduk di serata perak, kebanyakkan jawapan yang kite terima semuanya positif. Antara jawapan yang diterima "mb baik hati dan prihatin', "mb berjiwa rakyat", "Dato Zambry pemurah dengan senyuman".  

Sepanjang beliau memimpin Perak, telah banyak yang diberikan kepada rakyat sebagai contoh Klinik Kesihatan Baru di Lenggong,banyak jalan raya yang telah diperbaiki seperti lampu dan jalan tar.Bagi pemuda pula banyak gelanggang futsal dan sekolah telah diperbanyakkan di seluruh perak.


Terlalu banyak bantuan yang telah diperuntukkan serta diluluskan kepada rakyat.kamoonn uolss..mane kite nak dapat pemimpin yang sangat mementingkan rakyat.beliau tidak peduli walau dikutuk, dicaci pihak pembangkang..beliau tetap berdiri maju tersenyum kepada rakyat.

Hanya beliau tahu apa yang dilalui..segala penat lelah melayan segala karenah rakyatnya.  Beliau cuba sedaya upaya untuk memberi segala yang termampu kepada rakyat kesayangannya.  kamooonn uoolss tak kan nak duduk rumah je tengok pemimpin kita ni dihina pihak pembangkang walhal pihak pembangkang ade ke dilihat memberi ape2 kepada rakyat selain beri habuan kepada diri mereka sendiri...puhleaasseee jangan termakan janji kosong diorang uolss..daaa~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan