Isnin, 25 Mac 2013

OMAIGODD!! RAFIZI UGUT WARTAWAN!


Helloo uools..meh kite nak story pasal encik rafizi yang dah berani nak ugut2 wartawan uoollss..sebab die nak ugut sangat tak munasabah okeyhh.Rafizi telah mengugut wartawan semasa sidang media yang diadakan di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya pada Jumaat lalu.  Die datang dengan muke penuh konfiden dan selambe budget hebat lah kann...Tujuan sidang akhbar dilakukan adalh untuk mendedahkan latar belakang papa gomo yang telah meyebarkan video berkaitan ketua kesayangannya itu di samping membela lah anwar tu.  Rafizi mengatakan jangan kite percaya dengan papa gomo kerana papa gomo kononnya mempnyai latar belakang yang burok..urrgghh..ade je fitnah yang nak dikeluarkan ka uoollss..

Tak kira la ape pun latar belakang papa gomo uolss isu topss sekarang ialah pasal ketua pembangkang yang ade perangai yang sangat menjijikka uoollss..eeuuuww..dan semasa sidang media tu uoolss rafizi bertindak mengugut wartawan dari Agendadaily kerana beliau telah mengajukan soala kepada Rafizi tentang mengapa mereka hanya mahu menyaman papa gomo ttpi tidak menyaman trio Datuk T yang dedah video seks china doll yang 99.9 % tulen tu kann...

Apabila soala diajukan..si rafizi ni mula la mengaitkan wartawan Agendadaily dengan UMNO lah ape lah..nampak sangat tak boleh nak jawab uolss.tak de telorr kee..hewhewhew.Ketegangan berterusan hingga Rafizi bertindak mengugut wartawan untuk memanggil pengawal keseamatan uoolss bagi mengusir wartawan itu jika terus bertanya!urghhh perlu ke sampai macam tu sekali uoolss..

sooo fikir lah sendiri..kalau tak salah and konfiden sangat kann kenapa sampai nak HALAU WARTAWAN uoollss..daaa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan