Rabu, 20 Mac 2013

Kaki Penipu !


Hello uolllss. Adun Pasir Panjang Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin telah membuat fitnah terhadap Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Perdana Menteri. Dia mendakwa Perdana Menteri itu mengadakan pertemuan pegawai tertinggi tentera dan meminta semua pasukan keselamatan melakukan rampasan kuasa jika Barisan Nasional kalah dalam PRU ke-13. Tetapi pihak ATM menafikan menerima arahan sedemikian.

Nizar di Ceramah Taman Desa Pakatan, Station 18 Pengkalan


 Jangan libatkan kami dalam perkara begini. Memandangkan beliau telah buat kenyataan, beliau perlu tunjukkan  bukti. Kalau tidak, jangan undi dia. "Ada laporan polis dibuat terhadp beliau dan biarlah pihak berkuasa siasat," - Tan Sri Abdul Aziz Jaafar

Panglima ATM dikatakan berang dengan kenyataan hasutan & fitnah oleh Nizar dan mnyifatkan tuduhan itu tidak berasas kerana mengaitkan ATM dan Perdan Menteri pada satu ceramahnya di Perak. Panglima ATM  Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin berkata, seluruh warga ATM kecewa dengan tuduhan Nizar itu kerana ia bermotif untuk menjejaskan kredibiliti dan imej Perdana Menteri serta ATM.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan