Isnin, 11 Mac 2013

Misuari pencacai setia Anwar ! Rundingan Anwar - Misuari terbongkar !



Helloooo uollss. Semalam kite bercerita pasal Anwar  tertarik kepada mat mat jambu. Hahaha. Tapi hari ini lain pulak ceritanya. Harini tentag ketua pembangkang yg telah Datuk Seri Anwar bersemuka dan berbual melalui telefon dengan pengasas MNLF (Barisan Pembebasan Kebangsaa Moro), Nur Misuari lebih daripada 2 kali  dan di mana pertemuan dan perbualan itu dikesan sebelum menjelangnya pencerobohan pengganas di Lahad Datu Sabah pada 9 Februari. Semasa insiden di Lahad Datu hujung bulan lepas, Anwar sekali lagi bercakap dengan Nur Misuari di mana dilaporkan mereka membuat ketetapan yang sama iaitu “Menafikan” perundingan mereka.

Namun, Kerajaan Filipina melalui agensi keselamatan mereka mengesahkan hal tersebut. Haaa nampak tak permainan si 'men' lover ni. Durrgghhh. Lagi satu ye uolss Anwar telah bertandang ke Lahad Datu pada bulan Oktober, 2012 dalam tempoh yang lama. Anwar juga singgah di Tawau dalam tempoh yang lama dalam bulan Oktober itu. Dalam posting terbaru Mymassa blog itu mendedahkan salah satu pertemuan Anwar-Misuari dikesan pada 17 Julai 2012, di mana gambar rakaman pertemuan itu turut didedahkan oleh twitter penyokong PKR,AICMalaysia.

Cuba teliti gambar lelaki di bawah ini yang mengepalai kumpulan yang mendakwa mereka merupakan Tentera DiRaja Sultan Sulu di Lahad Datu. Blog mediapermatangpauh memberikan bukti-bukti foto yang menunjukkan perkaitan itu.





Dedah blog itu lagi, gambar lelaki yang berdamping dengan Nur Misuari di dalam MNLF sebelum ini.. Adakah ianya pelanduk dua serupa atau lelaki berkenaan adalah orang yang sama ? Kantoi ! Daaa ~~




1 ulasan:

  1. ASSALAM, THANKS HADIR KE BLOG SAYA, SAYA TELAH ADD KE BLOG SDRI. SALAM PERJUANGAN

    BalasPadam