Ahad, 17 Mac 2013

MB PERAK MENYELAMAT RAKYAT DI BAGAN SERAI DARIPADA ADUNNYA YANG RAKUS!


Helloo uuoolss..ni kite nak story sikit ni...semalam kite ni dok berpanas la ikut rombongan MB pegi Bagan Serai nak melawat penduduk kat sane..kami bertolak dalam pukul 7 pagi ke bagan serai..destinasi pertama kami ialah di Dataran Pekan Bagan Serai..kat sane ramai sangat budak2 muda..pak cik and mak cik2 berkumpul.kat sane ramai budak2 muda yang turun menyambut kedatangan MB..mase tu cuaca sejuk2 giteww...x panas and x sejuk sangat uoollss..

Destinasi kedua adalah di kampung Sungai Perikan ..kat sini iolss sempat la jugak temu ramah mak cik2 kat area sini kann..yang iollss tekejutnye ade dewan diorang yang tak dibaik pulih..sebab tu perjumpaan terpaksa dibuat di surau uoolss....ishk! adun sini tak buat kerja kot kannss..tengok la bukti dewan tu..gamba kat bawah ni je uolss..



Destinasi lepas tu ialah di Sungai Kampung Parit Ali Kalang..di kampung tu MB terpaksa meredah hujan disebabkan hujan yang lebat..tak sangka MB kite ni sanggup meredah hujan yan lebat semate mate nak bersama rakyat dan lihat kesusahan yang dialami rayat taw..kalau nak tawu MB kite demam semalam..tapi mampu berucap di setiap destinasi taw..

 MB berada di Bagan Serai dari pukul 9pagi hingga 7 petang..meredah hujan dan panas semata mata untuk menyelamatkan rakyat dan melihat kesengsaraan yang dialami rakyat di Bagan Serai..mane nak dapat pemimpin yang sangat mulia macam ni uoollss?penduduk di Bagan Serai menyesa dengan ape yang terjadi kepada mereka..tiada sebarang perubahan di kawasan mereka..jadi ape yang Adun Bagan Serai buat selain goyang kaki dirumah dan tukar kereta baru??ooopsssss!!! daaa~

2 ulasan:

  1. ASSALAM, TERUSKAN PERJUANGAN UNTUK RAKYAT DRPD POLITIKING

    BalasPadam
  2. Sungai Parit Ali Kalang atau Parit Ali Kalang. Kalau Parit Ali Kalang @ Parit 7 adalah kampung halamanku. Memang ada balairaya yang usang sedikit waktu dahulu. Sekarang sudah dirobohkan. Alhamdulillah sudah dapat Dewan orang ramai dan surau yang baharu.

    BalasPadam