Sabtu, 27 April 2013

Anwar Main Drama yang sama. Hentikan Propaganda dan Dongengan yang lapuk Ini !

Dari Blog Papagomo 


Bahaya dan sememangnya bahaya apabila Anwar Ibrahim menerima ugutan dari pihak pihak tertentu yang mana membahayakan nyawa Anwar Ibrahim menjelang PRU 13 ini.

Setiausaha Agung, Datuk Saifuddin Nasution Ismail memaklumkan, KEADILAN menerima maklumat ‘ugutan serius’ terhadap keselamatan Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“KEADILAN terima maklumat yang sangat membimbangkan, iaitu ancaman keselamatan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim,” 

Wow Saifuddin Nasution sekali lagi sudah dapat membayangkan akan ugutan yang bakal diterima oleh Anwar Ibrahim. Hebat Saifuddin Nasution ini memang cukup hebat sama seperti kenyataan beliau minggu lalu bahawa ada video seks pemimpin Pembangkang akan disebarkan yang mana semalam kita dapat lihat bahawa Mustapha Ali mangsa video seks yang sudah tersebar ke serata tempat.


Pelik Bin Ajaib, bagaimana Saifuddin Nasution boleh mengetahui segala galanya lebih awal? Bagaimana beliau cukup hebat melangkaui masa dengan memberikan amaran terlebih awal itu dan ini yang mana amaran beliau kemudiannya berlaku sepertimana yang dialami oleh Mustapha Ali?

Anwar Ibrahim terima ugutan kata Saifuddin Nasution dan Gomo sendiri mengakui memang ada memberikan UGUTAN kepada Anwar Ibrahim untuk berundur dari pentas politik kerana dalam ugutan Gomo jika Anwar Ibrahim tidak berundur maka paparan video aksi seks beliau bersama mahasiswa akan didedahkan untuk tatapan rakyat Malaysia.

Mustapha Ali adengan seks beliau bersama seorang wanita tetapi Anwar Ibrahim ini adengan seks nya bersama seorang Lelaki muda yang mana cukup jelas dan memualkan rakyat Malaysia untuk memberikan simpati ataupun ehsan kepada Anwar Ibrahim.

Apa agaknya gimik terbaru dari Anwar Ibrahim ini demi meraih simpati rakyat keatas dirinya? Gomo nak pamerkan serba sedikit lakonan bermutu rendah dari Anwar Ibrahim khas buat tatapan rakyat Malaysia agar sedar dan terus sedar manusia bernama Anwar Ibrahim ini.


Lakonan Anwar Ibrahim didalam penjara Sg Buloh sewaktu beliau menjalani hukuman penjara diatas kesalahan RASUAH dan SALAH GUNA KUASA. Lihat dan renungkan lakonan terbaik Anwar Ibrahim.


Video diatas adalah lakonan beliau ketika waktu lalu yang mana jika kita ingat kenyataan Anwar Ibrahim sewaktu beliau dipenjarakan beliau menyatakan bahawa beliau telah cuba dibunuh oleh Tun Dr Mahathir melalui beberapa insiden. Antaranya:

  • Diracun Arsenik
  • Disuntik Darah HIV
- Laporan Penuh Penipuan Anwar Ibrahim 1998 Hingga 2008 KLIK SINI

Anwar Ibrahim sememangnya cukup hebat berlakon dalam menipu rakyat Malaysia dan Gomo juga sudah cukup kenal dengan Anwar Ibrahim ini hasil dari apa yang Gomo selidiki dan menjalankan siasatan terperinci apa yang dilakukan Anwar Ibrahim ini.

Anwar Ibrahim lari bersembunyi di kedutaan Turkey pada tahun 2008 kononya menerima ugutan BUNUH walhalkan kita semua tahu bahawa beliau melarikan diri daripada Saiful Bukhari yang telah membuat laporan polis beliau diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Lihat pula gambar gambar dibawah ini:




Hebat bukan? Hebat dan mantap lakonan Anwar Ibrahim dan ini yang belum ada lagi pada pemimpin pemimpin politik hari ini yang mampu untuk menandingi kehebatan manusia bernama Anwar Ibrahim.



Apa sekalipun ANwar Ibrahim siap sedia di Permatang Pauh pada PRU 13 ini kerana musibat besar akan melanda Dato Sri Anwar Ibrahim yang juga akan memberikan kesan bukan sahaja kepada dirinya malah kepada seluruh keluarga dan juga keturunan Anwar Ibrahim.

Propaganda dan rekayasa diancam bunuh menjelang PRU 13 ini adalah satu dongengan yang lapok kerana kita sudah boleh tahu apa yang akan dilakukan Anwar Ibrahim menjelang PRU 13 nanti demi meraih undi simpati ke atas dirinya.

Saifuddin Nasution kini boleh disamakan dengan TABIB kerana sudah boleh meramalkan apa yang akan berlaku. Mustapha Ali sudah pun menjadi mangsa dan kini kita tunggu siapa pula mangsa seterusnya yang akan menerima aib hasil dari pertelagahan mereka sesama pakatan Pembangkang.














Tiada ulasan:

Catat Ulasan