Rabu, 10 April 2013

Mampukah PAS menakluk Perak???

HEllooo uuoollss..hari ni meh kite story pasal negeri perak pulak uollss...persoalan yang nak sangat kite nantikan jawapannyaa..mampu ke pas nak takluk perak?hellooo..tengok la sape yang memimpin perak..Dato Dr Zambry bukan calang calang orang yea uoollss..beliau amat disayagi dan disenangi oleh rakyat perak okeyhh...

PAS Perak malam tadi mengesahkan bahawa parti itu akan bertanding di 22 buah kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) dan tujuh kerusi Parlimen di negeri itu pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Mereka termasuk Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang akan bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Changkat Jering yang sebelum ini ditandingi Parti Keadilan Rakyat (PKR). 
Manakala, calon wanita Rohawati Abidin yang merupakan Ketua Dewan Muslimat PAS Lumut diumumkan akan menggantikan Nizar di Dun Pasir Panjang dan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Idris Ahmad dinamakan sebagai calon di Parlimen Bukit Gantang, menggantikan Nizar. uoollss fikir laa..parti mane yang akan menang..bagi kite ni of course la BARISAN NASIONAL!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan